woensdag 9 april 2014

Al jaren hou ik foto-albums bij voor mij en de kinderen. Normaal doe ik dat door ze in te plakken samen met leuke tapejes en plaatjes. Nu wou ik eens wat anders. Op internet vond ik "Project Life". Hierbij doe je foto's en tickets en dergelijke in insteekhoesjes samen met leuke teksten. Ik vond het wel leuk maar de originele producten zijn vreselijk duur. Daarom kies ik voor fotobladen van de Hema. Vandaag de eerste bladzijdes gemaakt. Toch moeilijker dan ik dacht. De eerste pagina laat ik even zien, later volgen er vast meer. Ik moet eerst nog experimenteren.

2 opmerkingen:

  1. Hee Wat leuk dat je PL bent gestart! Er is ook een Nederlandse Project Life groep op Facebook waar je veel ideeën en inspiratie kunt vinden. Kijk maar eens op: https://www.facebook.com/groups/194542490627622/

    Groetjes, Petra
    p.s.: dankjewel voor je compliment op mijn site!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik zag het en ben lid geworden, merci

    BeantwoordenVerwijderen